Östersund

Jag och sambon åkte upp till östersund i torsdags..behövde komma hemifrån kände vi, så vi lämnade Rex hos gubben (pappa) och Gizza hos svärmor och svärfar. Wilma fick följa med oss på en mini semester från dom andra två vildbasarna!! haha! bäst att passa på när man inte jobbar. vi har inte gjort såmycket här uppe, handlat dom sista julklapparna och hjälpt svågern med hundgården. och varit i skogen och grillar korv med svågerns tvådöttrar somvar här i helgen.

Det hände mycket igår bland hundar som vi känner! Rex bror Gandalf har gått till ett första pris på löshunds prov plus ett godkänt älgspår prov!!!

Ådi (starmaids over and over again) blev norsk vinnare 08 i lördags!! Kul när det går så bra!

Rex startas tidigast nästa höst/vinter på jaktprov då jag inte tycker han har visat att han skulle kunna klara ett första pris. Däremot ska jag gå spårprov med honom inom kort, vilket jag vet att han skulle klara utan problem!


Wilma

Ikaroz

Zacke 

Aphrael
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0