Ny GPS väst!!

Nu hr jag skaffat mig en ny GPS väst åt Rex då den som följde med pejlen som jag köpte bara var skräp...jag beställde den från Svensk Jaktvision. Den passade klockrent och verkar vara riktigt hållbar! Annars flyter livet på som vanligt..jobb....jobb....lite mer jobb....och en ålands resa nu på lördag. Var hos min far nu i kväll och svetsade det sista på hans hundgård eftersom rex ska vara där i helgen...han kan inte gärna vara lös där hemma på gården..batterierna i pejlen som han lär ha på sig i sånt fall räcker inte så länge..hahaa!! Nu är det sove dags...arbetsdag i morgon som vanligt...

Natt!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Riktigt snyggt:)

I morgon skall vi ha en heldag i skogen, hoppas vi träffar på älg:))

2008-10-03 @ 00:24:22
Postat av: Jonas

vad söt den är.

2010-04-09 @ 15:35:26
URL: http://mrnordik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0