Tillökning i familjen Bäckström ;)

Vi har fåt tillökning i våran familj här hemma...var och hämtade en till bebis igår...i nyköping....
Den är jätte fin, nyrenoverad med kikarsikte och sidosäkring plus att jag fick med en och enhalv ask med jakt ammo och en hel ask jaktmatch...det är alltså en bössa och inget annat...;)...en 8*57js av märket Husqvarna. Jag åkte med min bror som var och hämtade sin bil i samma veva..en KIA sorento..koreanskt om jag inte missminnner mig......
vi åkte lite mer än 100mil igår jag och bror min men det var det värt. Nu ska jag packa inför jakten, bor hos farsan i veckan och sen ska jag upp på skjutbanan och träna med nya bössan, lära sig trycket mm
Kommer nog att slänga in ett och annat inlägg under veckan,

Ny bössan...



Gris Kultingarna....( ALASKA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0