Pass översyn och skogs promenad!

Ja då var tisdagen avklarad då med jobb och diverse andra göromål!
For till jaktmarken för att se över ett av dom älgpassen som jag byggt, det skulle bytas tak från pressening til plåt...jag och min far drog till storbonden i byn och grinade åt oss två plåtar...(pappa har naturligtvis använt ALLA han tp20 plåtar till att täcka över hans virkes förråd med)...medans jag var i skogen och byggde koja så var min sambo och hennes syster ute i skogen med alla hundarna på en lång promenad! Dom kutade järnet både i skogen och iett av sandtagen...så när dom kom hem så var det tre total däckade hundar vill jag lova..haahaaa!!'

i morse hände något som inte hänt på väldigt länge...inte sen han var valp tror jag...Rex var uppe med mig i morse klockan halv sex...annars brukar han ligga och kisa och verkligen ge uttrycket: Du är dum i huvet som är uppe så här dags om du inte ska jaga...slutar aldrig att förvåna mig den hunden

I morgon är det ishockey för hela slanten..är bjuden av min bank på en tre rätters midda med hockey i deras loge...lider inte om jag säger så.....;)

Husses älghundar...experten längst till höger (Rex)Husses älghundar! haha..blivande experten längst till höger (Rex)

Rex

Rex igen...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snygga hundar:))

2008-10-01 @ 23:27:04
Postat av: Ronnie

Hahaha.. ASG! Lätt bästa kortet på länge.. Men hur i h-vetet fick ni upp Marina på passet? Hon lär ju inte ha nått upp själv i alla fall :)



GPS västen ser nice ut, blir nog till att beställa en sån åt Zacke åxå..

2008-10-05 @ 18:42:31
URL: http://www.ramboronnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0