God fortsättning!

Här har jul och nyår förlöpt relativt lugnt....hade lite folk här på nyår. En annan sak som har hänt är ett en eller flera okända män har förgripit sig sexuellt på en av våra hästar under jul helgen..detta har det skrivits om i expressen bla...helt jävla sjukt hur någon ens kan tänka sig tanken att förgripa sig på ett djur..för mig helt ofattbart. Mer om detta finns på min sambos blogg, hon skrev om det nån dag efter att det hänt....


Annars är det bra med oss..lite kallt bara runt 16 varenda dag  nu...så det är ingen förutom jag som vill ut och jaga.
Var ut och åkte långfärds skridskor idag med min far på siljan, Isen är helt blank inte en fläck med knotter, farsan berättade att sån här is har jan inte varit med om på säkert 25 år!! Så vi var ute i 3-4timmar och åkte!

Hoppas att tempen sjunker lite snart så man kan få med sig nån ut och jaga..vill skjuta en eller flera älgar för rex nu, han har jobbat så bra under hösten/vintern så nu är det hög tid tycker jag, Men man ska ha lte tur också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0