vardagsbestyr

Jag fick lov att gå in och vila mig en stund från gräsklippningen...jävla allergi...

Äter tabletter och skickar hela näsan full med spray men inte hjälper de nämnvärt..nästa år blir de fan en spruta. Man ska ta den på sen vintern/våren.
 Vi har fått våra spotlights monerade i nya badrumstaket! Jävlarns va sniggt de blev! nu är de bara de tråkiga jobbet kvar (listningen). Bönderna här i byn har redan slagit sin första enislage skörd...!! snacka om att de växer bra nu..lika med våran gräsmatta...just nu håller Gina på och målar och gör iordning våran ena gäst stuga. tänkte hyra ut den i sommar.
Vi var på partaj i helgen nere i avesta hos ett par vänner! Och författaren deckade inte!!! det brukar annars vara en ganska vanlig företeelse när vi besöker Avesta...så de blev en lyckad kväll må jag säga!

Jag är hemma och stämplar nu..fick gå hem i fredags. Skönt på sitt sätt då jag nu har tid att stöka undan de mesta som ska göras innan vintern, samt att jag får mer tid med hundarna! Nackdelen är ju att man får leva på vatten och bröd ett tag framöver...

annars rullar allt på som vanligt!

badrums taket!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det där med "vatten och bröd" tror jag inte så mycket på:) En jägare har oftast ett och annat i boxen eller hur?;)

Sköt om dig och hälsa alla två och fyrbenta:))

2009-06-02 @ 10:58:35
Postat av: Daniel

jag får vell ut och skjuta mig en "mat älg" i vår/sommar solen...;))

2009-06-02 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0