nu va de längesen

jag skrev-......har inte hänt så mycket nytt vare sig på hemma fronten eller i skog och mark.

Jag har bara varit ut på ett par trafik älgar det är allt. Har inte blivit några efterjakter pgr av sjukdom (inte jag själv) m.m

Företaget som jag jobbar åt har fått in ett stort jobb i Leksand! Det är bara ca 3mil dit och det jobbet kommer att vara i ca1 år! Jäkligt skönt att få vara på hemma plan och jobba lite, skillnad at komma hem 16.10 i stället för 17.00.....

Hundarna mår prima full i satyg som vanligt hahaha!

vårat kära trapp projekt är snart klarT! nu ska bara själva trappan lackas och handledarna dit med LED lights och grejor! kommer bli skit snyggT!

Blev uppringd av ordförande i vita älghund klubben igår kväll så nu är jag invald som adjungerad i styrelsen! Ska bli riktigt roligt och intressant!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så trevligt med unga friska krafter i klubben:)

2009-12-01 @ 16:32:59
URL: http://silfverrafvensjakt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0