j*vla bil j*vel!!!!!!

Då har man bytt bromsskivor på bilen då...det var inte så satans svårt...började md vänster bak gick skit bra sen var det dags för höger bak...av med däck och ok...började vålda lite med sandsläggan på skivan så den skulle lossna..det gö den sen börjas det bända, slå, banka, blödas svettas...den vill inte lossna...hämtar en kofot...då lossnar det,,,och med ut följer handbroms och hela klabbet!!!!!!!!!!! UNDERBART!! fick dit det igen med alla fjädrar och brickor dit med skivan och däck och är jätte nöjd eftersom mn fick ihop det igen! Städar ur garaget och sätter mig i bilen och skall åka hem..stannar i uppförsbacken utanför infarten och lägger i handbromsen...släpper bromsen och är på väg ut ur bilen...men bilen hade andra planer...nämligen att rulla baklänges nedför backen!!! Summa sumarum..handbromsen är kass...ska besikta bilen på fredag...beställer den i morgon så har jag den på måndag....SUCK!!! nu ska jag dega framför tven och tycka synd om mig själv


G'natt

Kommentarer
Postat av: veronica

ASG Härligt du, va roligt att allt går så bra för dig:D

2008-11-12 @ 23:54:06
URL: http://kelpinaphrael.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hoppla, tur att du hann få stopp på bilskrället då!

2008-11-13 @ 09:03:49
Postat av: Andreas Bäckström

och vem va de som gjorde allt med broms bytet nu då.. Hmmmm ja vänta fåse kan de va vart jag:P hehe

2008-11-17 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0