sjukskriven...

Var till farbror doktorn i går med min onda axel, tänkte att jag kanske kunde få en spruta så det blev bra på en gång så jag kunde forsätta jobba...men ICKE!!! han kläde och kände och pratade massa latin med sin arbets kollega och sen sa han att du blir hemma i 1 vecka och två dagar...det är inflammerat i både senor muskler och vävnader..blir det inte bra under dom här dagarna så ska jag få en sjugymnast och blir inte bra efter det så får jag en spruta....otroligt...det end positiva med det här är att det kommer att bli mycket jakt och spår träning!

pratade en sväng med han som fck hunden attackerad igår..gubbarna från länsstyrelsen hade frågat honom: om han hade lånat ut sin GPS väst till någon TIK ägare nyligen.....för det kunde ju vara anledningen till attacken i så fall...vet inte om man skall skratta eller gråta....sen undrade dom varför han inte hade vart till deras kontor och hämtat ut en VARGPINGLA.....hahahaahahah!!

Nu har även vårat windows kraschat...så mitt program till GPSen funkar inte...och även överföringen från kameran till datorn funkar inte heller...

Nu ska jag hoppa in i duschen och åka ner till rättvik..besiktning av bilen...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter inte så bra med axeln, hoppas allt ordnar sig.



Vi får vår dator tillbaka på måndag, den behövde verkligen rensas från virus, det fanns tydligen en hel del av den varan.

Men man har tur att dottern kommer hem med sin laptop.. jag får låna ibland.. hon får nyttja bredbandsuppkopplingen, alla nöjda och glada:)



Funderar på att köpa en bärbar, de är lättvindiga:)



Och de kan ju tro det, att det hjälper med "vargpinglor"... !

2008-11-21 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0