torsdag kväll...

då var det kväller då...hundarna har vart ut, och fått käk...och nu avnjyter dom varsitt tuggben här på golver bredvid..smaskas ganska bra..;)

Ska till en kiropraktor i morgon...min vänstra axel pajade helt idag på jobbet...började i måndags då jag skulle sätta upp en hållare för ett skyddsräcke på taket. Står på en ställning under taket och skall skruva fast det, håller stål fästet rakt ut från kroppen vrider mig för att kunna dra i skruven, då smäller det bara till i axeln och allt bara rasar ner på backen..det gör så helvetiskt  j*vla ont..men på tisadg morgon var det borta...och idag så skulle vi dra några väggblock på plats i ett av husen..då sa axlen upp sig helt...så nu knarkas det 500mg panodil i väntan på läkar besöket i morgon...kan inte vrida på kroppen ens...hoppas han kan knäcka till mig så man är fit for fight på lördag...ska ju ut och jaga!!! Gör nog det ändå...får säga vad han vill...är man jaktidiot så är man...hehe

nä nu ska jag släppa ut hundarna så dom får pinka av sig sen blir det duschen och sängen..


G'natt

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ta hand om dig Danne .. Alltså du skall ha den där kroppen länge än .. Ledband och ledkapslar är inte att leka med:( Hoppas allt går bra!

2008-11-07 @ 03:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0