måndag....igen...

Då var det måndag igen då...hatar måndagar..man är trött...det är 5 arbetsdar kvar till helg...man måste gå upp tidigt fast man inte ska ut och jag..det tar aldrig slut på dom heller dom finns fan i början på alla veckor....plus att jag fick spö av min bror i bowling för ett par timmar sedan..

Var ner till avesta en sväng Lördag-söndag..det vankades fest och vi var på riktigt fint party humör så vi portionerade ut hundar hos svärföreldrar och for ner! Tror Bäckström (jag) gick ut lite hårt...4 shots innan åtta på 3-4min...sen bara gick de utför så vid halvtio söp man ikull...nog om detta!!!


Fick ett par blder på Rex idag innan eftermiddags promenaden!







                                        


                                        

Får se hur de går i borlänge i Mars på utställningen, hoppas de går bättre än sist i alla fall,

Nu är de snart sove dags för folk och hundar i den här kåken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0