födelsedag

ja då har man fyllt ett år närmare pensionen....22....;p

svärmor och svärfar och svägerskan med sambo kom förbi och firade nyss. Det blev älgstek med potatis gratäng och tårta på det! Jag lagade hela middan utom gratängen som min underbara sambo kokade ihop! Fick en ny termos då den jag haft är så satans stor..dryg att släpa på i skog och mark...så den får åka med på jobbet endast nu framöver! Sen fick jag en flaska mintuu......har lite jobbiga minnen från den sprit sorten nämligen..en viss ålandsbåt....herregud va knall jag blev då..har inte druckit mintuu sen dess...men nu lär man ju få i sig flask saten...ojoj...


Vi hälsade på Håkan och Milo på vägen hem igår!! trevligt möte med husse och en fin vit hund! Väldigt lugn och fin Jämte med (Boss). Fick nått hyfsat kort när han behagade stå still i nån milli sekund ;)...tycker han var lik rex i sättet och till viss del i huvudet. Sättet menas med hur go och klapp vänlig ;)!! Mycet jakt och hund prat blev det! alltid trevligt!

I morgon är det dags att börja jobba igen efter sjukskrivningen...får se hur det går, är inte 100% i axeln än...


Milo

ända bilden på milo som blev skaplig

Mäster kocken!!

Gjort om lite i hallen hemma..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis till dina tjugotvå:)



Ellinor & Gandalf

2008-11-26 @ 15:17:54
Postat av: RamboRonnie

Öj! Tänkte bara nämna den här sidan: http://www.vargobs.se Gå in där och ange ditt mobilnummer så får du ett sms om gråtass är i närheten ;)

2008-11-27 @ 17:39:26
URL: http://www.ramboronnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0