snart lördag!!

Idag var jag hos naprapaten och fick diagnosen: du har en kraftig inflammation i axeln under skulderbladet...voltaren...och 450:-..tack för det. Sen ringer telefonen, det är en ur våran MB grupp på jobbet som vart på ett möte,,,,du är uppsagd....tillsammans med 5st andra....tack...så den 9:e Januari är jag utan kneg....funderar på att stämpla januari ut, och bara ägna mig åt jakten ett tag..får se hur det blir. Sen ringer telefonen igen men nu är det roligare besked!! det blir jakt i morgon (lördag)!! var lite nervig att det inte skulle bli nått...så nu skall jag packa ryggsäck, ladda pejlen och plocka i ordning grejorna!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Akta dig bara för voltaren .. rävgift som ger magsår ..



Trist med jobbet, men jag tror säkerligen inte du behöver gå arbetslös länge. Såna som du växer inte på träd:)

OCH lycka till i morgon, jag håller tummarna för att du nu äntligen kan få skjuta för Rex .. !

Kolla länken ..

http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=3811&avd1=0

2008-11-07 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0