dags för en update...

sorry om ni har fått vänta på att jag ska uppdatera här...det har bara inte blivigt av...vet inte hur jag skall ersätta mina kära läsare...hahaha..typ 5-6st men ändå!

Det har inte hänt så satans mycket här hemikring...blev uppsagd i måndags IGEN!! Men den här gången är det nog mer allvarligt än sist...ingen som vill satsa på att bygga nya bostäder och plöja ner pengar..undrar varför...;PFår se hur de går nu med jobb, är väldigt orolig faktiskt...stämplingslönen är inte så mycket att hurra över vill jag lova.

Annars rullar det på här hemma, sambon har börjat packat inför flytten till nya gården. Ska vel få fingrarna ur och hjälpa henne jag med...

God natt!


Kommentarer
Postat av: RamboRonnie

Du får ju som sagt se det från den ljusa sidan.. Nu kan du ju åka upp hit och jaga bäver som satan så fort isen släpper ;)

2009-02-20 @ 02:09:54
URL: http://www.ramboronnie.se
Postat av: Ellinor

Förstår att det är tungt att bli utan jobb. Landstinget skall också dra ner, får väl se hur det går med min anställning, man kapar friskt bland personalen på golvet ..



Hoppas allt går väl med flytten!

2009-02-20 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0