sjukt....

Att det finns idioter det visste man, men det här är ju fan inte sant.....svärmor skulle ut och ge hönsen mat igår vid 19 tiden hon fixar allt inne hos hönsen och är på väg ut ur hönsburen...då någon slår ner henne!!!!!!!! mitt på gården....hon ramlar framlänges och blir liggandes..hon ropar på hjälp men ingen som reagerar..hon kryper upp till boningshuset och kravlar sig in hallen där hon tuppar av....dom ringer polis och ambulans som vad jag vet kom på en gång..vi var hemma hos oss när detta inträffade så vi slängde oss i bilen och for ner direkt....det var ett satans på drag med hund patruller och civil poliser! har aldrig sett så mycket poliser på samma gång förut :p...

Hon har blivit ner slagen med en stängsel stolpe i bakhuvudet....hon mår under omständigheterna bra,

Nu börjar detta bli jävligt obehagligt....det var det förut med när dom gett sig på en av hästarna....och även kommer tillbaka en gång till...men när han/dom börjar ge sig på oskyldigt folk på ens egen tomt är det riktigt äckligt...man har lixom inte ord......fy fan....

Kommentarer
Postat av: Maud

Usch, vilken otrevlig upplevelse hon varit med om.Hoppas de får fast personen.Skulle väl tro att det bara är en. Helt sjuk i huvudet måste han vara.Rädslan kommer väl att sitta i nu bra lång tid framöver när ut ska ut på gården.Jag skulle vara skiträdd.

Hälsningar Maud

2009-01-11 @ 12:29:32
URL: http://blogg.maudans.se/#home
Postat av: Erika

Svar på hund utställning: Tack, Ja, jag tyckte att det var jätte skoj ^^ Jag är så stolt. Hon har blivit så fin, min lilla Hund.. =) haha

2009-01-19 @ 21:42:42
URL: http://erikaback.blogg.se/
Postat av: Erika

Du, jag läste om det där i tidningen. Usch vad hemskt, vad är det som har gått snätt? Jävla idiot, stackars din svärmor. Hoppas dom hittar honom och göra något med honom.. Jag hade varit jätterädd. hoppas det blir bra.

2009-01-19 @ 21:46:56
URL: http://erikaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0