dags för en update....

Nu var det ett j*vla tag sen jag skrev....men vi ar haft fullt upp med en massa saker hela tiden.

Sovrummet börjar likna nått i alla fall..ser inte ut som en byggarbetsplats längre, bara lite fin lir kvar nu! HAr dragit igång ett lite större projekt nu...fönster renovering....12st..alla skall kitas om och målas om...är nästan klar med 3 dom börjde jag med i tisdags tror jag att det var....suck....men men nu har jag min pappa här som skall hjälpa till den här veckan så det går llite snabbare. Sen kommer det en grävmaskin hit och skall gräva lite om 2veckor! Så det rullar på nu...;P

Hundarna tillbringar långa dagar i hundgården nu mer då det är så varmt även på kvällarna inget dom mår illa av precis!

I morgon bär det av till återvinnings centralen kl 0400 för skyddsjakt! Var dit i måndags och sköt 10st fåglar ska nog kunna klappa ner lika många i morgon med, skönt att få koma igång med hagel skyttet lite, har mest skjutit kula ett bra tag.

Sambon knäppte ett fint kort på Rex idag medans jag målade fönster!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Underbar bild på Rex!!

2009-07-09 @ 00:31:26
URL: http://silfverrafvensjakt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0