snart så....

Nej då "Grönlund" jag har inte gått i ide....haha! Det gör jag på sommar halvåret från maj till 16:e augusti! haha!!

Mitt ADSL har krånglat till och från ett bra tag men nu är de som de ska igen!

Ja om man ska börja med vad som hänt sen sist jag skrev så är det så att Rex skadade sig för drygt en månad sen....en häst klev honom på ena baktassen, turligt nog så klev den bara på utsidan av tassen vilket resulterade i en sårskada och ett trasigt "nagel band"...han får nog skylla sig själv när han saknar allt vad respekt heter för dessa stora djur...han sprang under magen på dom...men han är fit for fight nu i alla fall! Inga frakturer utan bara förband och sår tvätt i ett par veckor!

Just nu så förberdes de inför älgjakt med utrustnings check m.m
Vi skall inviga vårat nya slakteri ikväll med god mat och umgänge samt ha ett älgjaktsmöte.

jag kommer givetvis att blogga varje kväll om vad som skett under dagarna denna  vecka!

Skit jakt på er!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skitt jakt!!

2009-10-10 @ 14:06:47
URL: http://silfverrafvensjakt.blogspot.com/
Postat av: grönlundsverige

Säger bara Grattis...från oss i Norr =)

2009-10-12 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0